Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Asystent parkowania... próbował ktoś w OIIFL?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dobra, poszedlem za Waszymi radami i zrobilem wg pierwotnej koncepcji wg nastepujacych wymiarow (moze komus, kiedys...):

    IMG_20210114_223555.jpg

    Przerobiłem również wiązkę PDC z tyłu i wmontowałem w nią kable od nowych czujników PLA. W OII oryginalna wiazka PDC stanowi jedna całość od sterownika w nadkolu aż do czujników w zderzaku - nie ma żadnej wtyczki przy przejściu przez tylną ścianę grodziową przestrzeni bagażnika. Dlatego zrobiłem hybrydę z oryginalnej wiązki i tej otrzymanej od majfrenda. Teraz wiązka dzieli się na pół na 10 pinowej wtyczce (6 pinów PDC, 2 piny PLA oraz 2 nieuzywane). Dodatkowo jest wtyczka 8 pin (wykorzystane 6 pin dla PDC, 2 piny niewykorzystane) która umozliwia odłączenie wiązki PDC. Równolegle do tej wtyczki idzie kablem (bez dodatkowej wtyczki) wiązka do czujników PLA. Pomiędzy wtyczką 10 pin a 8 pin jest "oryginalne" chińskie rozgałęzienie +12V i GND z wiązki PDC do wiązki PLA. Foto poniżej:

    IMG_20210114_224600.jpg

    IMG_20210114_224608.jpg

    Pytanie odnośnie koszyków montażowych czujek PLA z przodu - jakie stosowaliście numery? Chinczyk przysłał mi 3C8 919 400 i odpowiednio na drugą stronę auta. Od jakiego to VAGa? Obawiam się, że koszyki które dostałem mogą nie pasować, gdyż tylne musiałem docinać aby czujnik po zamontowaniu był na jednakowej głębokości z powierzchnią zderzaka. Przy przednich z racji innego sposobu montażu (jest ten "jajowaty" pierścień plastikowy) nie da sie zrobić takiej przeróbki jak z tylu chyba... Jakiej średnicy wiertłem wierciliście w zderzaku z przodu pod czujniki PLA? Tył był 18mm a przód mi wychodzi 27mm dla tych uchwytów co dostałem.

    A tutaj jak wyszły czujniki z tyłu juz po zamontowaniu. Krzywizna koszyków niezbyt pasuje do kształtu zderzaka wiec oprócz fabrycznej taśmy dwustronnej poleciał jeszcze dwuskładnikowy klej do plastikow

    IMG_20210114_231655.jpg

    IMG_20210114_231731.jpg
    Ostatnio edytowany przez adamdn; 48911.
    CFHC:
    140 HP-> 185 HP
    320 Nm -> 436 Nm

    Komentarz


    • UWAGA UWAGA - PLA 2.0 smiga az milo parkuje tylem rownolegle, prostopadle i z rownoleglego wyjezdza Dzieki wszystkim za pomoc!

      Pare informacji ktore moga sie komus przydac:

      - przednie uchwyty od Passata CC pasuja idealnie - numery 3C8 919 399 i 400
      - przejsciowka o ktora pytalem dostarczona przez majfrenda - bardzo dobry pomysl na rozdzielenie sygnalow bez ciecia wiazek a mianowicie:

      WEJSCIE do rozdzielacza - piny zasilania czujników przednich, które wchodziły do środkowej wtyczki modulu PDC (zielony i brazowy) teraz wchodzą w przejściówkę (nr 1 na foto)
      WYJSCIE z rozdzielacza - dwa kabelki oznakowane nr 2 na foto wchodza do srodkowej wtyczki modulu PLA w miejsce zielonego i brazowego ktore wczesniej wypielismy z tej wtyczki a druga para wychodzi na zasilanie i masę dokładanych czujników PLA z przodu. Dzięki temu adapterowi nie trzeba ciąć oryginalnych wiązki tylko ją przepinować i gotowe zasilanie czujek przód

      IMG_20210123_193519.jpg

      Odległosci w jakich zamontowalem czujniki z przodu (PLA dziala idealnie, gora 19,5cm, bok 8,5cm):

      IMG_20210120_233932.jpg
      CFHC:
      140 HP-> 185 HP
      320 Nm -> 436 Nm

      Komentarz


      • Cześć, mam zamiar zamontować PLA 2.0, pompe mam najnowszą z końcówką "CC" (ubsłuzy PLA 3.0). Kiedy zacząłem czytać jakie czujniki i sterownik to zobaczyłem o mozliwosci zamontowania PLA 2.5 (o 3.0 nie myśle bo do tego jest potrzebny DM). Jest wiele poradników ze mozna kupic sterownik 5q0 i zflashować do 1k8919475E tylko że wtedy trzeba wgrać parametryzacje przez VCP i takie pytanko czy ten plik jest gdzieś do pobrania i była by mozliwość wgranie ryżowy VCP czy jednak trzeba posiadać org. VCP ?

        Komentarz


        • Od Roku posiadam zaimplementowane PLA 3.0 ( podziękowania użytkownikowom spacewalker- modyfikacja zegarów oraz tberent-pomoc przy sterowniku i spięciu do kupy) w O2 pre FL (2012 wnętrze i elektryka po FL) na sterowniku 5q0...298C przefleszowanym na 7n0...475E i w mojej subiektywnej ocenie nie jest to szał względem 2.0 wręcz jest nieco przekombinowany i bardziej się "mota" przy manewrowaniu. Sterownik fleshowany odisem (interfejsem VAS) , DM nie wymagane do moda, w moim przypadku mam RNS 315 przy sterowniku 7n0 skutkuje brakiem ops jednak system działa. Chcąc mieć ops na starszych jednostkach pewnie dało by się to wykonać na sterowniku 5q0. Sterownik 7n0 wymaga również oryginalnych czujników oraz buzzerów ( w PLA 2.0 na sterowniku 3aa 8 standardowych dla PDC czujników miałem no-name i śmigało). Generalnie powtórzę to co powiedział Mi kolega Sendrek przed montażem 2.0. PLA to bajer, raczej ciekawostka do pokazania pasażerom niż użyteczna funkcjonalność. Ciekawość wzięła górę, zamontowałem, zobaczyłem i teraz jestem tego samego zdania

          Ostatnio edytowany przez marc.zalu; 50130.

          Komentarz


          • Zainstalowałem PLA 2.0 na sterowniku 3aa, mialem plan zeby zrobic tak zwane 2.5 ale przez brak ODISA odpuscilem sobie (dodatkowo nie musialem zmieniac wiazki). Uzywam go od ponad miesiaca i powiem szczerze system nadaje sie tylko do parkowania rowneległego. Jak probowalem parkowac tylem to system czasem wjedzie na dwa razy a czasem na cztery, a sam wjade za pierwszym.

            Komentarz


            • Odkopię trochę temat.
              Czy ktoś posiada VCP z aktywną subskrypcją? Chodzi mi tylko o sprawdzenie online w filemanagement jakie dostępne są pliki parametryzacyjne dla sterownika PLA 1K8919475E, tzn. pod konkretnie jakie auta. Prosiłbym o podanie konkretnych nazw plików.
              Z góry dzięki

              Komentarz


              • passatcc_pdc_1K8919475E.zdc - PDC configuration data for 1K8.919.475.E - Passat CC
                golf6_pdc_1K8919475E.zdc - PDC config with mechanical handbrake for 1K8919475E - Golf 6


                Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X